Minden erős, független nő mögött áll egy olyan összetört kislány, akinek meg kellett tanulnia felállnia a padlóról, és soha többé nem függenie másoktól...

2020.06.03

Számtalan dolog történt az elmúlt években. Mégis úgy gondolom egy korszak ért véget azzal, amikor a naiv álmodozó kislányból felnőtt nő lett. 
Bőven van mit tanulnom még, viszont az 5 legfontosabb dolgot az elmúlt 4 évben alaposan sokszor hatalmas árat fizetve tanultam meg. 

Mik is ezek? Miért fontos?


Ragaszkodom ahhoz az elvhez, hogy fontosak a célok, magam is folyamatosan azon ügyködöm, hogy elérjem őket és új célokat tűzzek ki. 😊
Az önismeret. Rengeteget írtam már az önismeret fontosságáról. Ha ismered magad, a reakcióidat akkor pontosan tudod mire hogyan reagálsz. Ez segít a kommunikációban, és a célok elérésében is. Amit úgy érzel "hibád" tudod javítani. 
Komfortozóna. Amint elhagyod a "kényelmi zónádat" nehézségekkel nézel szembe. Viszont hosszútávon a céljaid/álmaid felé vezető útra terelnek. 
Ne akarj másoknak megfelelni!


Ennek nagy ára volt mire megtanultam. Bár kicsi gyermek korom óta bennem volt a megfelelési kényszer 1,5 -2 éve tetőzött a folyamat és akkor jöttem rá mekkora hatása van az életemre nézve. Ma már magamon kívül másnak nem akarok megfelelni. Saját utamat járom, és nem más akaratát viszem végbe. 
Bárki aki bármilyen formában az életed része akar lenni az lesz, aki nem oda tartozik előbb vagy utóbb eltűnik.
Szintén nehéz elfogadni, főleg ha olyan valaki tűnik el aki nagyon közel állt hozzád. De az emberek jönnek mennek ez van. 
Vedd körbe magad olyan emberekkel amilyenné te magad akarsz válni!

Tudtad a téged körbe vevő 5 legfontosabb ember átlaga vagy te magad. Nézd körül, mit akarsz elérni? Hol akarod magad látni akár 1-2 év akár 5 év múlva? 


Ha tudod vedd magad körbe olyan emberekkel akik segítenek az úton. Amilyenné te magad is szeretnél válni. 
Még van hova tovább, de már a legfontosabb dolgokat megtanultam. Hálás vagyok amiért ezeket olyan emberek társaságában tehetem akik segítettek.

© 2020 Viszokai Eszter 9700 Szombathely
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el