Honnan indultam? 1. Rész 

2020.07.23
A kép 2016-ban készült
A kép 2016-ban készült

El kezdhetném ott a sztorit, hogy amikor megszülettem... Stb... Stb... De az idő pazarlás lenne, így inkább 2016-tól indulok el. Ebben az évben számtalan dolog tetőzött, pont mint most 2020-ban is (de erről majd egy következő blogban írok). 

Összecsaptak a fejem fölött a hullámok mély pontra kerültem. Fáradt voltam de nem fizikailag, hanem szellemileg és kerestem a kiutat. 

Egyik gyermek kori barátnőm ajánlotta számomra a Titok című filmet, amit megnéztem és elkezdett érdekelni, hogy ha tényleg igaz, amit abban állítanak, akkor csak van megoldás. 

Ami érdekes volt, hogy a megoldás nem sokáig váratott magára. Pár hónapra rá egyik általános iskolai osztálytársnőm keresett fel egy lehetőséggel, akkor még nem tudtam, hogy gyökeres változások következnek. Meghallgatam őt, majd mint szinte minden nyáron haza mentem Miskolcra 2 hétre.

Miskolcon körbe kérdeztem minden rokonát és ismerőst, hogy ki mit hallott a cégről, van-e terméktalasztalata és mi a véleménye. 

Két féle választ kaptam :

-Eszti ezek a termékek jók, de nem a mi pénztárcánknak valók 

-Hallottam róla valamit, de nem hinném, hogy működne

Azt tudnod kell kedves olvasom, hogy akkor két nagyon erős dolog hajtott : az egyik a megfelelési kényszer a másik a "csak azért is megmutatom" felé "büszkeség" azaz EGO. Persze, hogy Szombathelyre visszatérve bele mentem az üzletbe. 

 Na de itt jött a legjobb rész. Tudod milyen voltam akkoriban? 

*Nem beszéltem, csak ha nagyon muszáj 

*Súlyos önértékelési problémákkal küzdöttem 

*Megfelelési kényszerem volt, ami miatt később könnyen manipulálhatóvá váltam 

*Családi problémák és családi drámák ezerrel és az ebből kialakult fóbiák problémák

*Tanulmányi és karrieri problémák 

Ami meg volt az üzlethez : 

-Célok

-Ambíciók

-Vágy az elismerésre 

-Tanulni akarás 

-Kiút keresés 

Ez voltam én! Egy összetört fáradt és önmagát alig ismerő fiatal lány. A regisztráció után elkezdtem az önfejlesztés útján járni. 


Rögös az út azt meg kell hagyni. Hálás vagyok a csapatnak akik megmutaták az irány és segítettek benne. 

Azt mondják, hogy ha valaki elkezdik az önfejlesztés akkor ő nem tud leállni. Vagy előre lép vagy vissza esik, de nem áll le. 

Velem is ez történt kaptam hideget meleget a környezetemtől, de nem álltam le. Mentem előre. Mi történt azóta? Folytatásban megtudhatod.... 😊 

© 2020 Viszokai Eszter 9700 Szombathely
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el